:مواد ظروف آرایشی و بهداشتی

ظروف آرایشی و بهداشتی از چه موادی ساخته می شوند؟

در بسته بندی محصولات ظروف آرایشی، ظروف بهداشتی، ظروف دارویی، ظروف شوینده و ظروف صنعتی می بایست به جنس ظروف بسیار دقت کرد چون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین علت پیشنهاد می گردد قبل از انتخاب بسته بندی مناسب برای محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی، شوینده و صنعتی تولیدی خود حتماً از مشاوره کارشناسان فنی زرین پلاست پمپ استفاده نموده و از نمونه های تولید و وارد شده این شرکت بازدید بعمل آورید.

مدیر فروش :…………….

مدیر بازرگانی: …………..

تلفن تماس :77242776؛77195205-021

فکس : 77183843-021

اما برای ساخت ظروف آرایشی و ظروف بهداشتی از مواد مختلفی استفاده می شود که بسیار مهم است این محصولات با سلامت انسان ها ومحیط زیست سازگار باشند به همین علت در ساخت آنها بدلیل تماس مستقیم مواد داخل آن با پوست بدن از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده می گردد. انواع موادی که معمولا در ساخت این نوع ظروف استفاده می شوند عبارتند از:

1- مواد پلاستیکی:

محصولات در این دسته اغلب شامل پوکه های کرم پودر، پوکه ی کرم، ظروف شامپو و صابون مایع، لوازم با مصارف درمانی مانند آمپول، پوکه های آرایشی مانند پوکه ریمل و پنکیک می باشد.

2- مواد فلزی و آلمینیومی:

پوکه های ساخته شده با این دسته معمولاً شامل تیوپ های کرم و اسپری ها می باشد. در سایر دسته ها نیز از این مواد برای روکش و ایجاد تنوع در طرح ظاهری نیز استفاده می شود. 

3- شیشه

از شیشه برای ساخت قوطی های کرم، شیشه های دارویی، لاک، انواع دئودورانت ها، شیشه های عطر و ادکلن و کرم پودر استفاده می شود.

4- چوب 

از چوب در محصولات خاص تر و برای روکش استفاده می شود که اقبال به این نوع طرح بستگی به سلایق و علائق افراد مختلف متفاوت است. 

5- اکریلیک

بیشتر محصولات ظروف آرایشی و ظروف بهداشتی مانند پلاستیک با اکریلیک نیز قابلیت ساخت دارند. 

ظروف چند لایه برای ساخت ساشه ها و خمیر دندان ها کاربرد زیادی دارند که نوع دیگری از بسته بندی محصولات ارایشی بهداشتی نیز هستند . ظروف آرایشی و بهداشتی به عنوان اولین و مهمترین بخش جهت انتخاب یک محصول میباشند .

زیبایی ظاهری و جنس انتخابی ظروف آرایشی بهداشتی از مهمترین عوامل و دلایل فروش محصولات ارایشی و بهداشتی نیز هستند. می باشد که محصولات آن در دسته های مختلف و تنوع بسیار گسترده ای به بازار عرضه شده است

ظروف بهداشتی،ظروف آرایشی، ظروف شوینده، ظروف دارویی، اسپری رقیق پاش، نازل اسپری، نازل رقیق پاش، اسپری رقیق پاش 28، اسپری رقیق پاش 24، اسپری رقیق پاش 20، اسپری رقیق پاش 18، ظروف بطری-پمپ اسپری، انواع ظروف دوجداره، انواع ظروف مام رول،انواع ظروف پنکیک، انواع ظروف رژ مایع،انواع ظروف رژ جامد، انواع ظروف ریمل، انواع ظروف خط چشم،پمپ اسپری،پمپ غلیظ پاش،پمپ رقیق پاش،پمپ تریگر،پمپ ناظر بلند،اسپری بینی، پمپ کرم، پمپ کرم پودر، مینی تریگر، بطری مام رول، پوکه پنکیک، پوکه سایه، پوکه ریمل، پوکه رژلب، پوکه خط چشم، بطری پت، پی اتیلن، بطری سرم، بطری کرم، ظرف کرم، کرم پودر