:پوکه کرم پودر

پوکه کرم پودر

کرم پودرها انواع متفاوتی دارند. تنوع در نوع کرم پودرها به شکل مایع و جامد دلیل اصلی تنوع در پوکه کرم پودر و وجود انواع قوطی کرم می باشد. پوکه کرم پودر به اندازه ای محبوبیت و کاربرد دارد که حتی به عنوان یک اصل مهم آرایشی در کیف همه ی خانم ها وجود دارد.

مهمترین مشخصه ی انواع پوکه های کرم پودر نحوه ی پخش کرم روی پوست می باشد. این مسئله در مدل های متفاوت پوکه کرم پودر متفاوت است. پوکه ی کرم پودر به همراه پمپ، قوطی کرم پودر، انواع تیوپ های سخت و نرم پلاستیکی و بطری های از جنس اکریلیک از مدل های رایج برای ظروف کرم پودر هستند.

جنس پوکه

پوکه های کرم پودر همانطور که گفته شد مانند باقی پوکه های آرایشی مدل های مختلفی دارد و به طبعیت از آن مواد مختلفی نیز در ساخت آن ها به کار رفته است. انواع متریال رایج برای ساخت این ظروف عبارتند از:

  1. ظروف شیشه ای
  2. ظروف پلاستیکی
  3. ظروف آلمینیومی
  4. و ظروف چوبی

محصولات قابل ارائه در شركت زرين پلاست پمپ همگی سازگار با محیط زیست بوده و متریال مورد استفاده در این پوکه ها با پوست ضرر ندارند. فروش پوکه های آرایشی در دسته ی ظروف کرم پودر تنوع زیادی داشته و برحسب نوع مدل نیز قیمت ظروف کرم پودر متفاوت هستند.

پوکه کرم پودر(بسته بندی کرم پودر یا ظروف کرم پودر) به دلیل وجود طرفداران بیشمار هر روز در حال شکل گیری و تکامل بیشتر است. دسترسی به این ظروف از هر نظر آسان و حتی استفاده ی آنها در هر مکان بدون مشکل صورت خواهد پذيرفت

چاپ رو پوکه

برای چاپ مشخصات و برند برای شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی می توان از مدل های چاپ سه بعدی، هات استمپ و غیره به راحتی روی این محصولات استفاده کرد.

برای خرید پوکه کرم پودر و ساير ظروف لوازم آرايشي و بهداشتي با ما در تماس باشيد:

مدیر فروش :……..
مدیر بازرگانی: ………
تلفن تماس: …………
فکس : ………….
آدرس : تهران، نارمک،میدان نبوت،جانبازان شرقی،بعد از خیابان رودباری،رو به روی بانک ملی،پلاک 283،واحد 6
کد پستی : 1649774765
ایمیل :
zarinplastic-atefi[at]yahoo.com