بازار تولید درب و درپوش قرار است در سال های آینده افزایش یابد. تقاضا برای مواد خام پلاستیکی در سراسر جهان برای استفاده تجاری در حال گسترش است. اگر بازار درپوش و بسته بندی پلاستیکی در حال رشد میباشد، میتوانید انتظار افزایش بطریهای ظروف پلاستیکی، و افزایش واحدهای توزیع و بستهبندی بدون هوا را نیز داشته باشید.
پیش بینی جهانی تا سال 2026
پیشبینی میشود که حجم مبادلات در صنعت بسته بندی پلاستیکی از 65.0 میلیارد دلار در سال 2021 به 85.0 میلیارد دلار تا سال 2026 با CAGR 5.5 درصد افزایش یابد. درپوش ها و درب های پلاستیکی به بسته بندی ایده آل محصول کمک می کند. محصولات پلاستیکی بسته بندی هایی را بوجود می آورند که کاربری راحت تری نسبت به نمونه های مشابه دارند.
با استفاده از درپوش ها و درب های خوب و با کیفیت، مشتریان می توانند به راحتی بطری، بسته تاشو یا انواع دیگر ظروف را باز و بسته کنند. دلایل مختلفی برای استفاده از درپوش ها و درب ها به غیر از دسترسی وجود دارد، مانند توزیع آسان محصولات، بهبود طول عمر محصولات و محافظت در برابر آلودگی و کثیفی از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می باشد.
پلاستیک به عنوان ماده اولیه پیش بینی می شود که در پنج سال آینده سریع ترین بخش رشد را داشته باشد. درپوش ها و درب های پلاستیکی از طیف گسترده ای از پلیمرها مانند پلی اتیلن (PE)، پلی پروپیلن (PP)، پلی اتیلن ترفتالات (PET) و پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده اند.
درب و درپوشهای پلاستیکی را میتوان به راحتی شکل داد، با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، و ویژگیهای عالی برای طراحی آنها را فراهم کرد. از این رو، از این محصولات معمولا برای آب بندی محصولات استفاده می شود.
پیشبینی میشود بازار تولید درب و درپوش آسیا و اقیانوسیه سریعترین رشد را در دوره پیشبینی شده داشته باشد. همچنین پیش بینی می شود با توجه به افزایش تجاری سازی و افزایش تقاضا برای ظروف پلاستیکی در منطقه، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهد. پیشبینی میشود بازارهای چین و هند به دلیل افزایش جمعیت طبقه متوسط و افزایش هزینههای مصرفکننده برای محصولات بستهبندی، سودآور باشند.
روش تحقیق مورد استفاده برای برآورد و پیش بینی بازار تولید درب و درپوش شامل رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا است. اندازه کل بازاردرپوش ها و درب ها بر اساس درصد تقسیم انواع درپوش ها و درب ها (پلاستیکی، فلزی و سایر انواع درپوش ها و درب ها) و همچنین بر اساس درصد تقسیم مواد اولیه مختلف و صنایع مصرف نهایی محاسبه شد. پس از رسیدن به اندازه کلی بازار، کل بازار به چند بخش و زیربخش تقسیم شد. روشهای مثلثسازی دادهها و تجزیه بازار برای تکمیل فرآیند کلی مهندسی بازار و رسیدن به آمار دقیق برای همه بخشها و زیربخشها به کار گرفته شد. تفکیک پروفایل های اولیه در شکل زیر نشان داده شده است:
مواد مورد استفاده در بازار تولید درب و درپوش
پلاستیک (پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی اتیلن ترفتالات، پلی وینیل کلراید، پلی کربنات و پلی استایرن)
فلز (آلومینیوم و فولاد)
مواد دیگری که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد (شیشه، چوب، لاستیک و الاستومرها، و مقوا)
نوع محصولات
درب و درپوشهای پلاستیکی (پیچها، درپوشهای توزیع، بستههای کارتن مایع، پمپهای لوسیون پلاستیکی، اسپریهای آئروسل پلاستیکی، و غیره)
درپوشها و دربهای فلزی (قوطیهای پیچ و مهره، انتهای کلاهک، کلاهک تاج و غیره)
سایر درپوش ها و درب ها (چوب پنبه، درپوش شیشه ای، درپوش لاستیکی، و غیره)
علت افزایش تولید و رقابت پذیری ظروف پلاستیکی
دلیل رشد بازار تولید درب و درپوش های پلاستیکی چیست؟ ظروف پلاستیکی که عموماً از درپوشها و دربهای پلاستیکی استفاده میکنند، به علت قیمت پایین تری که نسبت به بستهبندیهای فلزی، شیشهای و مقوایی دارند همچنان میتوانند بر بازار تسلط داشته باشند. زیرا:
- رقابت پذیری هزینه دارند
- مقاومت در برابر شکستن
- قابلیت آب بندی مجدد
- پتانسیل گرافیکی
علاوه بر این، ظروف پلاستیکی همچنین مقاومت در برابر حرارت و انعطاف پذیری طراحی را ارائه می دهند.
سایت زرین پلاست پمپ به عنوان یک تولید کننده با سابقه در حوزه صنعت بسته بندی و ظروف پلاستیکی آرایشی و بهداشتی بازار تولید ظروف پلاستیکی را در سال آینده بازاری رو به رشد پیش بینی میکند. از سایت و از محصولات متنوع و با کیفیت ما دیدن نمایید.